Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

روند جدید طراحی خبرنامه و نمایش آن

49 بازدید

  • روند جدید طراحی خبرنامه و نمایش آن
    مگ بوت

    مگ بوت

    روند جدید طراحی خبرنامه جالب
    ترندها و ایده ها
    خبرنامه برای مدت طولانی یکی از جنبه ضروری بازاریابی است. در حالیکه در سالهای اولیه طراحی، پایه ای و غیر ضروری بود، اکنون شاهد نمونه های فوق العاده ای از شرکت ها هستیم ؛ در این مقاله، ما به بررسی آخرین روند طراحی خبرنامه و نمایش برخی از موثر ترین نمونه ها خواهیم پرداخت.
    جلب توجه باعکس
    همانطور که صندوق های دریافتی کاربران شلوغ تر از همیشه هستند، شرکت ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه را جلب کنند، زیرا ایمیل ها از طریق یک فلاشینگ جابجا می شوند و از بین می روند. یکی از راه های این کار این است که از طریق تصاویر روشن و رنگی که در حین انتقال پیام برجسته باشد، تا توجه کاربر را جذب کند.
    کلاس روند طراحی خبرنامه
    محتوای کم
    محتوای ایمیل کم باشد تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربران با بخش های محتوای بیش از حد طولانی و متن زیاد از بین نرود. محتوا به دقت و دقیق بهینه می شود، این موضوع به کاربر امکان می دهد اطلاعات لازم را فقط چند ثانیه به دست بیاورد.
    خلاقیت
    Brutalism نیز راه خود را برای طراحی خبرنامه پیدا کرده است. از نشانگرهای طولانی، تحریف شده، رنگ های روشن، تصاویر کلاژ و تایپوگرافی عنوان اصلی استفاده می شود.
    تمرکز بر تایپوگرافی
    تایپوگرافی یک فرصت عالی برای انتقال یک نام تجاری در یک خبرنامه الکترونیکی است. مثال زیر از عناصر تایپوگرافی استفاده می کند، از جمله اطلاعات مهم مانند محل و تاریخ، و نوع پرداخت برای ثبت نام.


برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



آمار

  • بازدید امروز: 172
  • بازدید دیروز: 1190
  • بازدید کل: 632297