Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

طراحی مدرن غرفه سازی نمایشگاه بخش دوم

97 بازدید

  • +2
    طراحی مدرن غرفه سازی نمایشگاه بخش دوم
    arezu3

    arezu3

    در مقاله ی اول درمورد یک سری از نکات مهم در طراحی غرفه ساز گفتیم حال در این مقاله به ادامه آن نکات میپردازیم و در مورد طراحی غرفه سازی ارزان نیز مطلبی در اخیتار شما قرار دادیم.
    نکات مهم در طراحی مدرن غرفه سازی
    کف سازی چشم نواز در طراحی: از رایج ترین و ساده ترین مراحل طراحی که تقریبا همه انجام می دهند کف سازی در غرفه ها می باشد. در حقیقت با زیاد شدن متقاضیان و مخاطبان به منظور حضور در نمایشگاه ها، در حال حاضر مساحت غرفه ها کمتر از قبل شده است و محدود به اندازه ای است که این مورد حائز اهمیت در طراحی غرفه ها همان طور که گفتیم اثر میگذارد و کار را برای طراحان دشوار تر می کند. در هر صورت یکی از راه های طراحی مدرن برای غرفه سازی و غرفه سازی ارزان توجه به زمینه کاری غرفه ها، توجه به کف آن ها و به وجود آوردن المان های معتبر آن شرکت و همینطور برچسب های تبلیغاتی بر روی کف غرفه ها می باشد.
    استفاده نکردن از استندها و پوسترهای تبلیغاتی مختلف: در پی موردی در بالا گفتیم در نمایشگاه های عصر امروز، همان طور که گفتیم غرفه ها مساحت کمی دارند بنابرای تلاش کنیم در طراحی خود چه ساده و معمولی و چه مدرن و خاص و چه در غرفه سازی گران و چه در غرفه سازی ارزان، از استندها و پوسترها ی تبلیغاتی بیش از حد استفاده نکنیم. کاملا این امر که نمایشگاه ها بهترین عرصه برای تبلیغات است و پله ی ترقی محسوب می شود، صحیح است ولی تبلیغات بیش از حد ممکن اثر عکس بگذارد پس بهتر است بیشتر بر جنبه های نمایشی غرفه سازی تمرکز کنید.
    اصول را بی مهابانه بر هم بزنید: در دنیایی که بیشتر موردها به عنوان مد و مدرنیته به ذهن مخاطبان و بازدید کنندگان غرفه ها وارد می کنند، شما به عنوان یک طراح همچنین بی مهابانه قواعد طراحی را از میان بردارید و سبک های جدیدی را وارد طراحی اتان کنید! مشکل بزرگ اکثر طراحان داخلی ما بر عکس اکثر طراحان حرفه ای خارجی، ریسک نکردن در موارد طراحی و غرفه سازی می باشد که در عصر امروز بایستی از مرحله شک و تردیدی رد شویم و خود را به عصر طراحی مدرن امروزی در غرفه سازی نزدیک تر کنیم.
    عدم توجه به تمامی محصولات و خدمات مختلف غرفه:
    در قواعد طراحی عصر امروز چه جدید باشد و چه معمولی و ساده و چه غرفه سازی ارزان باشد چه گران؛ دیگر همه ی محصولات و خدمات آن شرکت در غرفه سازی ها استفاده نمی شوند! با گذر زمان این امر بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و امروزه فقط بخش کمی از خدمات و محصولات را در طراحی قرار می دهند. جدا از دشواری های غرفه سازی مدرن در عصر امروز، توجه و رعایت این نکته در غرفه سازی ارزان و گران امری هوشمندانه محسوب می شود.
    بیشتر بازدید کنندگان از طراحی مدرن غرفه های نمایشگاه زیر بهره میگیرند:
    قسمت های مختلف دولتی
    مراکز ها و کمپانی های خصوصی
    نویسندگان عرصه های مختلف
    ایده پردازان
    روشن فکران جامعه
    توسعه دهندگان صنعتی
    گروه های مختلف طراحی
    گروه های مختلف اجرایی
    توزیع کنندگان خوش ذوق
    مدیران خوش سلیقه و ریسک پذیر.منبع: غرفه سازی ارزان


برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



آمار

  • بازدید امروز: 248
  • بازدید دیروز: 1103
  • بازدید کل: 703736